Susa Web Tools
دوستت دارم و خواهم داشت
ミ★ミعاشقانه ترین حرف ها...واسه دل خودمミ★ミ

امروز دلم اونقد شکست که دیگه دلی واسم نمونده ...

من اینجا بس دلم تنگ است
و هر سازی که می بینم بد آهنگ است...
بیا ره توشه برداریم
قدم در راه بی برگشت بگذاریم
ببینیم آسمان هر کجا آیا همین رنگ است...
[تصویر: Desert_20Road_copy.jpg]
لحظه ها با شادی و غم می روند
 

آفتاب و ماه یک در میان گاه پیدا گاه پنهان می شوند

 

شادی و غم نیز هر یک لحظه ای بر سر این سفره مهمان می شوند

 

گاه اوج خنده ما گریه است

 

گاه اوج گریه ما خنده است

 

گریه دل را آبیاری می کند

 

خنده یعنی اینکه دلها زنده است

 

زندگی ترکیب شادی با غم است

 

دوست دارم من این پیوند را

 

گرچه می گویند شادی بهتر است

 

[تصویر: 2vvkr6d.gif] دوست دارم گریه با لبخند را... [تصویر: 2vvkr6d.gif]
 
[تصویر: auzm8l1mjd0664ww3q.gif]
خـــــــــــدا

ســه حرف دارد

اما
...

برای پُر کردن ِ تنهایی من حرف ندارد
 
[تصویر: h5topl8lplfco9ipm6x7.jpg]
 
نمیدانم چه بگویم...
از کجا بگویم...
درد کمی که نیست
هر کسی درکم نمیکند
در واقع هیچ کس
http://images.persianblog.ir/344795_4HHMluDl.jpg
 
به خدا خیلی تنهام
دیگه خسته شدم
خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
http://up98.org/upload/server1/01/n/eile0kyxv5n5utwp0wwq.jpg
 
چیکار کنم؟؟؟
 
یکی هست که مرا نمیبیند
حواسش جای دیگریست
یعنی نمی گزارند ببیند...
[تصویر: r4fm4ixi9n7f2cq971x.jpg]
 
ولی شایدم میبیند
 
[تصویر: 2dxxwa66naxdau3nwhe9.jpg]
 
اما نه...
نه فکر نمیکنم
او کلا جای دیگریستـــ...
 
[تصویر: tdh2qydbbsfwagv6rbdw.jpg]
 
و من جای دیگر
(ولی همراه با او)

[تصویر: 4qoi7e95nd5ylgpbyvv1.jpg]
 
ولی کاش میشد:
 
[تصویر: 2zwwjelnlfltdq87iuu.jpg]
 
و میشد که بشه :
Flash Animation
 
[تصویر: vx1xkegzcrgzri4txrml.jpg]

[تصویر: gstlygrgyebknihdkr.jpg]

[تصویر: 0r0y39dh3q7cvn3jw3zt.jpg]
 
و این است عشق

[تصویر: 4d4ag3rlxjoj3w0xni91.jpg]
 
و اما یه چیز
شده که بشه:
 
[تصویر: gjp4yqpfoogyta60jq.jpg]
 
نميدانم كه اين مردم عشق را در چه ميبينند
از اين مردم كه نميدانند عشق را در چه بينند
انتظاري بيش نبايد داشت
كه حساسم را درك كنندو
من واقعي را كشف كنند !
خدا یا شکرت
و اما شاید
تورابه دادگاه خواهندکشید ...

شاید به حبس ابد محکوم شوی .
جزییات جنایتت مشخص نیست اما اثر انگشتت رابرروی قلبی شکسته یافته اند
ولی نشد

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در چهار شنبه 13 مهر 1390برچسب:,ساعت 9:16 توسط مهدی| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت




كد موسيقي براي وبلاگ